понеділок, 10 лютого 2014 р.

СП "Я ♥ Многослойно". Етап №4!

   Привіт! Покажу вам ще один результат нічного скрапу! 4-й розворот по СП "Я ♥ Многослойно" :) Закінчила його після 2ї ночі :) На підбір бумаги, декору, приклеювання я витратила 6 годин. Для мене це рекорд, так як я 1 вечір все підбираю, а інший склеюю.
Я ніяк не могла підібрати фонову бумагу для цього розворота. І згадала про цих милих рибок від Pink Paislee! Думала зробити підложку для фото, а вона закрила б риб, прийшлось цю частину залишити без підложки.
   Обовязкові елементи цього розвороту: стрілочки і абстрактний елемент - круги. Стрілочки у мене внизу, а круг - місце для журналінгу :)
 На цій сторіночці є місце для 5 фото 10*15. Спочатку мало бути для 3 фото, але я не заспокоїлась, поки не впихнула розкладушку :)





Дякую за увагу!

4 коментарі:

  1. какой оригинальный разворот
    так много воздуха (точнее, воды )))))
    единственное - на тежик вместо бабочки тоже посадила бы какую-нибудь рыбку или лодочку для поддержания водной темы

    ВідповістиВидалити
  2. очень необычно так! бумага классная, разворот очень оригинальный вышел!

    ВідповістиВидалити