четвер, 5 грудня 2013 р.

Де живуть магнітики?

   Привіт! :) Я прийшла з магнітиком. Зробила його для своєї двоюрідної сестрички, скоро подарую.  Розміри магнітика 17,5*10,5 (щойно збігала поміряла  :)), всі короткі лінійки чомусь від мене заховались, і доводиться все міряти металевою лінійкою 50см :))



Ось в такій вазочці, я зберігаю чашечки :) Мені завжди здається, що їх маловато, хоча тут ще не всі :) 


А це магнітики, вони тимчасово живуть у мене на холодильнику :) Фото не дуже вийшло, на кухні темновато і нормааьно сфотографувати не виходить :( 
Доречі, магнітик з жовтим гудзиком я розігрую у себе в групі, приєднуйтесь :)


Скоро покажу кулінарчик, і починаю готувати ще одну цукерочку для вас :) Дозустрічі!

4 коментарі:

  1. Ого маловато у меня ода маленькая чашечка и то я её берегу )))) А у тебя столько красоты ) Первый магнитик шикарный! Хотя все очень хороши!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Я тоже все чашечки берегу, но скоро в конфетке парочку разыграю :))

      Видалити
  2. Дуже класний магніт... оті чашечки що на картинці додають йому якоїсь теплоти... треба в неті і собі щось таке пошукати)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Ось тут є картинка з цього магнітика http://vk.com/lovescrapbooking?z=photo-58856985_317332220%2Fwall-58856985_8 :) Я люблю шукати картинки на Pinterest :)

      Видалити