вівторок, 31 грудня 2013 р.

Підсумки 2013 року!!!

   Привіт! Забігла швиденько підбити підсумки року. Скрапбукінгом я зацікавилась на початку 2013 року,а свій перший альбомчик почала робити у березні. За цей рік я встигла зробити не дуже багато робіт, але робити їх було цікаво! З самого початку я не вірила, що зможу зробити сама блокнотик чи кулінарчик. Але все вийшло :) Надіюсь у наступному році я встигну значно більше :)

   І ось список моїх робіт за 2013 рік: 
1 альбомчик (моя перша скрап робота, у блозі не показувала)
2 конвертики для грошей (також не показувала)
5 блокнотиків

7 магнітів на холодильник
9 кулінарчиків
11 листівок

   Свій блог я створила не так давно, 25.08.13. Здавалось, напишу одну публікацію і все, лінуватимусь... Але ні, я написала вже 30 (з цим постом) публікацій і дуже цьому рада :)) Перший пост я писала на екранній клавіатурі, мишкою нажимаючи по одній букві (клавіатуру забула зарядити, ноутбук був у ремонті). Я запланувала дату написання поста, і не хотіла відкладати :) і зараз іноді теж так роблю. 
   На даний момент у мого блогу 16 читачів! І я дуже цьому рада! Дякую всім вам за підтримку! Також я створила свою групу на вконтакті, і у ній зараз аж 43 учасника! Я дуже ціную кожного, хто приєднався!
   Бажаю у новому році і вам і собі поменше лінуватись, побільше планувати і досягати намічених цілей! Адже мрії збуваються!
   З Новим 2014 роком!!! Ура!!!
   P.S. Покажу вам відеречко, новорічний подарунок від чоловіка :) 
   А також новорічний подарунок собі любимій :))
Детальніше про скотчики розповім вже в наступному році! Їх більше ніж на фото, значно більше :)))
Пока-пока!!!

Немає коментарів:

Дописати коментар