четвер, 14 листопада 2013 р.

Кулінарчик "Праздничные рецепты"

Привіт! У мене новорічний настрій і новий святковий кулінарчик :) Назва кулінарчика - під стать тканині :) Чомусь захотілось використати саме новорічну. Побачила чудову тканину і одразу виникла ідея її купити і зробити красиву штучку :))
Кулінарчик малютка - А6. Вже давно хотіла зробити такого малютку, та ніяк не попадались мені такі кулінарчики. А як знайшла, то трішки запаслась ними (ех, хомях...):)) Останнім часом якась звичка все скупляти запасатись скрап товарами :) Підкладка у ньому синтепон і флізелін. На форзаци хотіла взяти однакову скрап бумагу (як на першому форзаці, MME) , але залишився лише один листочок. Хоча, коли я купувала цю тканину, була впевнена, що у мене є точно така скрап бумага Basic grey. Як виявилось точно такого як тканина небуває, а є лише такий, як як використала на обложці: з таким же малюнком, але на сірому фоні :) Одразу вибрала підвісочку-шумовку, вона у мене асоціюється із чимось святковим. 








Дякую за увагу! Ще планую зробити блокнотик з використанням такої тканини :) Пока-пока!

Немає коментарів:

Дописати коментар